لهـ،ــذا السـ’ـبـ’ـب كـ،يـد النـ,’ـساء عـ’ـظيـ،م ” عـ.,ـشيـ،قة ز وجـ.,ـي الجزء الثاني ..

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

خبطت عليهم خرجلي قربت منه وقولتله الاكل جاهز مش هتاكل وحطيت ايدي حوالين رقابته برومانسية وبوسته ف خده قالي احمممم لا هناكل جاييين اهو وشال ايدي قولتله ماااشي ظبط السفرة وحطيت الاكل وخرجو بقى قعدو وكلو وهي كنت حطالها ملين ف طبقها عشان تقضي ليلتها ف الحمام
اكلت من هنا ومسكت بطنها وانا اقولها مالك ياحبيبتي مالك يامنال فيكي ايه وهو بيبصلي بكل استغراب زي ال يقولي اه منك انتي يا سوسة
جري ع الحمام وانا واقفة اضحك قفشني من دراعي قالي حطيتي ايه ف الاكل قولتله دي شوية بهارات عادي بدك تدوق ومسكت طبقها راح سابني ووراها ع الحمام وانا واقفة اقول ولسسسسسة يابنت الوارمة

قضو الليلة ف الحمام والصبح نامت من التعب وهو كان واخد اجازة والعيال راحو المدرسه وانا قعدالو ف البيت وحاطة مكياج وسايبة شعري زي مابيحبه مفرود ع ضهري
قولتله بتبصلي كدة ليه
قالي معجب حرام ابص لمراتي حبيبتي
وقولتله ايه وحشتك قالي اووووي ماتيجي اقولك كلمة سر قبل ما البومبة دي ماتصحى ضحكت بصوت عالي عشان تسمع وتفوق قالي هوووووس وحط ايده ع بوقي

قولتله ايه خايف طب اوعى انا زعلانة منك وخرجت برة المطبخ وجريت ع اوضتي وهو واقف عمال يخبط ويقولي افتحي انا غلطان افتحي انتي وحشتيني وحشتني هدى بتاعت زمان افتحي وانا بموت م القهرة جوة وببكي كل ده عاملة جامدة وانا بموت من جوايا من جوزي حبيبي ال اتجوز عليا
فجأة سمعت صوتها بتقوله احم احم هو ان غاب القط ولا ايه مين دي ال وحشاك دي عقربة وولية سو انت مش شايف عملت فيا ايه..

قالها ولا كلمة اوعي تتكلمي عليها بالطريقة دي واخرسي وادخلي اوضتك وانا ببكي جوة لقيته زق الباب وفتحه لقاني منهارة وببكي بحرقة اترميت ف حضنه غصب عني منا ماليش غيره وفضلت احضنه واعيط زي العيال الصغيرة واقوله سيبتني لييييه قصرت معاك ف ايييه ذنبي اني مبقولكش هات زي باقي الحريم ذنبي اني بوفر فلوس الكوافير واللبس والميكب عشانك وعشان ولادك تقوم تسيبني تسيب حبيبتك يامحمود وابكي لحد ما اغمى عليا وجابلي دكتور قاله دي عندها انهيار عصبي واداني حقنة مهدأة خلتني روحت ف النوم

تاني يوم الصبح فوقت لقيت محمود ف الشغل ومنال ف اوضتها وانا داخلة الحمام بالصدفة سمعتها بتكلم واحد وبتقوله ايوة ياحبيبي انت وحشتني
المنيل ع عينه نزل الشغل وانا هاجيلك كمان شوية عشان انت واحشني بس بقولك حاسب المرادي متتهورش دانا عاملة عملية ومستنية البقف اما يلبسها بس لسة محصلش مش راضي يقرب عليا فجأة تلفوني رن وانا واقفة بتصنت……..

تلفوني رن من هنا روحت سيبت الفون ع الترابيزة عشان تطمن وجريت ع الحمام هي خرجت تبص لقت الفون لوحده اتطمن وقفلت الباب تاني انا عملت نفسي جاية ارد لقيت جوزي ال بيرن وبصوت عالي بقى ايوة يا حبيبي قالي عاملة ايه قولتله تمام ياقلبي وحشتني اوي خلص بسرعة وتعالى هعملك الاكل ال بتحبه ياروحي وقفلت وهي خدت بعضها ولبست وخارجة بقولها ع فين العزم ياهانم قالتلي رايحة عند ماما قولتلها ومتشيكة كدة لماما وقولتي لجوزك راحت زقتني وقالي وانتي مالك

كان هاين عليا اجيبها من شعرها بس قولت بلاش هي خرجت وانا لبست وخرجت وراها من غير ماتحس وقفت تاكسي وانا وراها لحد ما نزلت وانا وراها عرفت المكان واتصلت بجوزي بسسسسرعة قولتله تعالالي بسرعة ع العنوان ده انا ف مشكلة وفعلا 5 دقايق لقيته قدامي قولتله تعالى معايا دخلت ااعمارة ال هي دخلت فيها وسألت البواب قولتله الست ال دخلت من شوية قالي دي مرات الاستاذ حازم ساكنة فين قالي الدور التاني اخدت جوزي وطلعنا قالي في ايه

قولتله اصبر بسسسس وخبط ع الشقة فجأة طلعلي الاستاذ حازم زقيته لجوة واخدت محمود من ايده ودخلت ع اوضة النوم ولقيت الهانم بقميص النوم ع السرير ومحمود واقف متنح والاستاذ حازم داخل ورانا ويقولنا انتو مين وازاي تدخلو علينا كدة راح مسك منال ضربها كفين ورمى عليها يمين الطلاق مسك حازم عدمه العافية ورجعلها مسكها من شعرها وجرجرها بقميص النوم وكان طالع بيها برة قولتله لا استر عليها حرام انت كدة هتفضح نفسك راح قالها البسي لبست وخدها ع امها ورامهالها وقالها بنتك ال مدخلتش عليها طالق بالتلاته اهي وخرج

ملاقانيش سيبته ومشيت كنت محتاجة ابعد شوية سافرت عند خالتي اسكندرية وقفلت تلفوني وسيبته يوم واتنين وهو كل شوية يتصل بخالتي تقوله مجاتش يابني لحد ما صعب عليها قالتله هي هنا بس مش عايزة تشوفك خد اول قطر وجاب العيال وجه قعد يعتذرلي ويبوس ايدي ويقولي بجد عرفت قيمتك انا استاهل اني بصيت برة وباس ع راسي وانا صعبانة عليا نفسي بس رجعنا لبعض وقضينا اجمل شهر عسل ف اسكندرية وابتديت اهتم بنفسي ورجعت احسن م الاول وبهتم بيه اكتر م الاول عشان عينيه الزايغة دي متروحش كدة ولا كدة خلي بالك من جوزك انتي وهي واهتمي بنفسك عشان جوزك يهتم بيكي

زر الذهاب إلى الأعلى
Share on Social Media

أنت تستخدم أداة حظر الإعلانات

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock